Gure desplazamenduak egoera ekonomiko ezegonkor batek baldintzatzen ditu, hainbat faktorek markatuta: Txinan ekoitzitako ibilgailu elektrikoen muga-zergak, erregulazio-aldaketak, petrolioaren prezioen gorabeherak edo inflazioa, gure eguneroko joan-etorriak baldintzatzen dituztenak eta etorkizuneko mugikortasun-joerak moldatzen dituztenak.
Alphabeteko Mugikortasun Foroak, espainiarren mugikortasun-ohiturak aztertzea eta ikertzea sustatzen duen adituen azterketa eta topaketarako guneak, emaitza oso interesgarriak eskaintzen dizkigu azken edizioan. Alde batetik, berretsi egiten da garraio iraunkorreko alternatibak gero eta gehiago erabiltzen direla, hala nola garraio publikoko joan-etorriak, autobusaren kasuan % 36tik % 45era igo baitira urtebetean bakarrik, eta % 19tik % 30era metroari dagokionez.
Mikromugikortasunaren erabilerak ere gora egin du, batez ere 18 eta 30 urte bitarteko erabiltzaileen artean. Adin-tarte horretan, 2 pertsonatik 1ek erabiltzen du garraiobide hori. Hala ere, autoa ezinbestekoa da oraindik espainiarren erdiarentzat, batez ere hiriguneetara iristeko. Horrek azpimarratzen du autoa hiri-mugikortasun iraunkorraren ekosisteman integratzeko beharra. Eta hori posible da soilik ikuspegi holistiko baten bidez, soluzio desberdinak integratuko dituena eta inplikatutako eragile guztien beharrak aintzat hartuko dituena.
Informazio gehiago