Kosmetikaren eta lurringintzaren sektorean, ontzia funtsezko elementua da; izan ere, produktua kontserbatzeaz gain, babestu eta kontsumitzailearengana baldintza ezin hobeetan iristeaz gain – hau da, haren funtzionaltasunari eusteaz gain –, markaren identitateari eutsi behar dio, haren balioak transmititu behar ditu eta merkatuan posizionatzeko funtzioa bete behar du. Gainera, ontziak aplikatzaile gisa jardun dezake, eta produktuaren egiazkotasuna bermatzeko bitarteko bat da, faltsifikazioen aurrean.
Europako egungo testuinguruan, produktu kosmetikoen erregulazio zorrotzak eta EBk sustatutako ingurumen-araudi berriek bilgarriaren segurtasuna eta birziklagarritasuna bermatzea dakarte, bai eta ingurumen-etiketatzeari eta -claim-ei buruzko araudia betetzea ere. Gainera, kontsumitzaileen eskariak berak berritzen eta packaging soluzio iraunkorragoak txertatzen laguntzen dio sektoreari. Horregatik, sektoreka eta banaka, konpainiek hainbat estrategia gauzatzen dituzte ekodiseinuan, materialetan alternatibak bilatzean, ontzien birziklagarritasuna eta kontsumitu osteko birziklapena hobetzeko neurrietan, teknologiaren erabileran eta packaging delakoaren digitalizazioan, produktuaren trazabilitatea eta erabiltzaileekiko komunikazioa ahalbidetuko duten ontzi adimendunak bultzatzeko. "Baliabide berriak berritu behar dira, enpresek bilgarriaren funtzionaltasuna bermatu ahal izan dezaten, eta, aldi berean, produktu jasangarriagoen kontsumitzailearen eskaerei erantzuten diete, marka-identitatea eta zorroztasuna mantenduz, egungo erregulazio zorrotzean oinarrituta, hori guztia haien ingurumen-aztarna minimizatuz", nabarmendu du Susana Arranz Feeling Innovation by Stanpako berrikuntza-zuzendariak.
Informazio gehiago